2013 m. gegužės 24 d., penktadienis

Namų teatro kvaksius


           Patinka man lėlių teatras. Tikrai. O jei dar savas būtų... mmm... Ir labai ilgai brandinau mintį pasiūti lėlę – pirštinę. Kas gi dar taip puikiai pasakas sekti galėtų, mažylio nuotykius išklausyti arba vaidinti namų spektaklyje. Užsidedi ant rankos – ir jau gali kvaksėti, miauksėti ar mūkti.
            Šį kartą – mažas varliukas. Žalias, akimis gudriomis ir labai plepus.



         Šis kvaksius gavosi pritaikytas mažai, vaikiškai rankutei. Tai man gal šiek tiek sunkoka jį teisingai užsimaut ant savo letenos ir visas galimybes atksleisti. Nepagalvojau apie fotosesiją... 





   Koserę varlius atidaryt gali tikrai plačiai – ir operą sudainuotų, ir lopšinę.



      Tyliai, tyliai prisipažinsiu – laksčiau su varliuku ant rankos po trobą ir kiemą, šunį kalbinau ir uodams grąsinau, kad suėsiu. Nežinau ar padėjo jų populiaciją sumažint, bet smagumo begalės. Ir galiu reziumuoti – tinka ne tik vaikams, bet ir dideliems. Bet kai pradėjau savo balseliu dainelę traukt, tai jau ir Moka žvairuot į mane pradėjo.



„Aš mažas varliukas
Esu aš daininkas
Medžioju uodus ir
Uodegas pūkuotas“

            Jaučiu, kad naujas apsėdimas atsirado. Tai, mielieji, traukiate dabar smagiausias pasakų knygas, parašot laiškutį/žinutę kokių herojų trūksta namų teatrui ir... smagiai vasarojat :D Dydį pagal poreikį galima pritaikyti – didelei tėčio rankai, mažutei jaunojo aktoriaus rankutei ar universalesnį, visiems pritaikomą. Rimtai. Nes man tai ir dekoracijų idėjos jau šaršalą smegeninėj kelia. Tokios, kad namų teatras dar tikresnis ir smagesnis būtų. Ir herojai kuo įdomesni bei sudėtingesni, tuo didesnis gamybos malonumas.
            Siūta, kaip visada, rankomis. Su meile bei įkvėpimu.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą