2013 m. vasario 12 d., antradienis

Biržietiškos lauktuvės


        Ir dabar, labai puikiai jaučiu, visi laukia pasigyrimų kokį puikų alų atradom Biržuose. Arba rekomendacijų kur jį pirkti :D Pastaruoju klausimu, žinoma, galiu ir pakonsultuoti. Bet visai ne apie tai čia pliurpti ruošiuos. 
            Galvoju, kad reik imti ir nelabai kukliai visiems surašyti, kur būnant Biržuose lauktuves ir meilybes visokias pirkti :D Žingsniuojat nuo pilies Vytauto gatve ir jos pradžioje sukate į parduotuvėlę „Joreda“. Įeinat ir aiktelit – „vaje kokios meeeškos ir kiti gyviai“. Čiumpat ir vežat lauktuvių artimiesiems. Kukliai ir subtiliai aš čia, ar ne? Bet tikrai, kitokių ten nėra – tik tos iš vienkiemio pasaulio pakrašty. Ir naujų namų žveriukai laukia, ir pardavėja pageidavimus išklauso, jei patinkančio dalyko nerasite.
            O kodėl Biržai? Nes man Kalėdų senelis atminties gerinimo preparato nepadovanojo :D Ir į Vilnių nenukeliavo visi žaislai kurie turėjo, dalis be rankų ar kojų išsiruošė... Dar visokie nesklandumai bei nesveikumai užuoplė. Tai gi sostinės okupavimo planai nukelti sekančiam vizitui. Aišku gaila, apmaudu šiek tiek, bet... tikiuosi, kad viskas tik į gerą. Nuo šiol dalis gyvių džiugins šiaurės Lietuvos svečius.
            O dėl tos atminties tai... rekomedavo draugė man arbatą, kad visokias prisiminimo galias stiprintų. Ir ką – pavadinimą tai pamiršau :D O gėlės neužmirštuolės man patinka... bet reik ieškot kokių užmirštuolių gal... Kad labiau atspindėtų mano savybes.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą