2014 m. sausio 26 d., sekmadienis

Ji sugrįžo!


Šią žiemą buvau labai pasigedusi lapės. Pasiilgusi tiesiog. Seniai matytas žvėriukas (tiksliau pastebėtas). Ir jau nuoširdžiai pergyvenau, kad vietiniai medžiotojai ją nupyškino. Žinau, žinau, kad lapės pasiutligę nešioja, paukščius ūkiuose išpjauna ir šiaip visokių eibių prikrečia. Bet linksmas man padarėlis ir viskas.
Ir tik prieš keletą dienų ją vėl pamačiau. Pirmoji užsižiūrėjo ir per laukus lapės link nuskuto Moka, o aš tik per žiūronus stebėjau. Ir džiaugiausi. Visai logiška jos nesilankymo sodyboje priežastis. Gi šalčiai ne taip seniai prasidėjo tai ir maisto snapė nestokojo. Bet atrodė gana suvargus. O vakar ir vėl pastebėta. Kaimyno tvartelio link kiūtinanti. Vėl gi Mokos ir žiūronų dėka (kai kaimynas už kilometro kitaip ir nepamatysi).
Nors su tom lapėm... sukčiuvienės jos, nepaneigsi :D Pernai beveik iki pavasario galvojom, kad po virtuvės langais tik viena malasi. Kol... netyčia pastebėjau suktybes. Gi viena ateina po virtuvės langu (ten į palangę atsirėmus Moka budi ir miško draugų laukia :D ), šunį lauk išvilioja ir bėga link miško. Šunė iš paskos. O kita tuo tarpu savais reikalais užsiima – kompostinę patikrina, sodo užkambarius iššniukštinėja. Šiemet dar taip arti neteko pastebėti. Bet... sniego pas mus beveik nėra tai ir bėdos lapėms mažiau.
Teko nors kartą matyti dokumentinį filmą apie lapes? Man nuostabiausia kaip jos peles medžioja. Kokį šimtą kartų esu mačius per TV, kartą ar du gyvai ir vis tiek šypsausi. Tas stryktelėjimas iš viršaus toks juokingas... Beje, Moka irgi šią gudrybę naudoja – sudrebina žemę letenėlėmis. Na, giminės visgi su lapėmis. Šuniniai.  

2 komentarai:

  1. Ech tos lapės snapės... man jos labai gražios.
    Įdėmiai ištyrinėjus nuotrauką ir tai, kas joje matyt anapus lango, padariau išvadą- vienkiemyje sniego tai DAUGIAU ne pas mane. Baisi neteisybė :) O gal tik taip atrodo. Kiek cm sniego turit?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia tik saulėto oro triukas. Sniegas net žemės ištisiniu plotu nedengia. Žolės kupstai kyšo, arimai iš vis labiau juodi nei balti... Deja. O man smalsumas, gal tikrai kaimynystėj :D

      Panaikinti