2014 m. sausio 6 d., pirmadienis

Mano Bermudų trikampis


          Yra tokia gatvė Vilniuje, o tiksliau parduotuvė, į kurią susiruošus jau iš anksto skamba miuziklo „Velnio nuotaka“  ištraukos. „Tie tavi žirgai ar ne mediniai, kad atvažiuot neišgali...“ „Kam tą bėdą versti žirgams, amžinai kažkas kliudo... „. Tai, deja, ne Jurgos ariją traukiu, bet Girdvainio partiją mintyse plyšauju. Nes tikrai kažkas miglas man ant kelių tiesia. Amžinai kažkur (į namų fasadus, paukščius, katinus ar dangų)  užsispoksau ir niekaip tiksliai aš ton parduotuvėn nenupėdinu. Tai ne ten pasuku, tai užsisvajojus tiesiog praeinu.
            Paskutinį sykį tai dar sau kartojau – nežiopsok. Prisiminiau, kad vaikystėje, mokinių atostogų metu, rodydavo kino filmą, kuriame frazė buvo „Babarskai, neskraidyk padebesiais“. Nežinau apie ką tas filmas. Atsimenu tik dėl to, kad laiptinėje gyveno kaimynas, pavarde Babarskas. Ir aš nuoširdžiai tikėjau, kad ten jį, kai buvo mažas, rodo. Ir galvodavau, kad labai neteisinga – vaikšto toks rimtas, nors gi visi matė, kad mokykloj per pamokas pro langą spoksodavo.
            Tai va – padėjo man tas burtas, ir nors žioplinėdama, tiksliai nustriksėjau iki parduotuvės durų. Bet, turiu įtarimą, kad tos pačios jėgos vis tiek šėlioja ir ta parduotuvė pats tikriausias Bermudų trikampis. Su dideliais kartono lakštais išsėlinau ir žengiu sau tikslo link. Į stotelę. Įlipus į troleibusą prisimenu, kad gi turiu būt visai kitoj vietoj. Sukuosi atgal. Pro parduotuvę. Dar šio bei to nusiperku ir jau teisingame kelyje. Ir ką sau manot – vienu metu suprantu, kad stoviu viename iš senamiesčio bromų ir niekaip neprisimenu, o tai kur gi aš susitariau susitikt.
            Tikrai nesergu, bent kol kas, Alzhaimeriu. Manau, kad turiu visai neblogą atmintį (jei ko nepamenu, nusprendžiu, kad nesvarbu :D ) .... Ir vienintelė vieta, kuri mane taip veikia – šitas Bermudų trikampis. O dar sako, kad nebūna tokių dalykų. Čia kaip Kalėdų senelis – gali netikėt, bet yra. Ir viskas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą